Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Ένα λεπτό και μια σιγή

          Ένα ακυκλοφόρητο κομμάτι του 2012, ηχογραφημένο το 2013. Σάπιζε στον υπολογιστή μου, όπως σαπίζουν καμιά 60αριά ακόμα ακυκλοφόρητα. Τους στίχους του κομματιού τους είχα ανεβάσει στο blog στο παρελθόν, οπότε αν είσαι παλιός εδώ, θα σου είναι γνώριμοι. Για να δούμε τελικά, όλοι αυτοί οι στίχοι που ανεβάζω κατά καιρούς, ραπάρονται; Ένα λεπτό και μια σιγή.

Beat, cuts: Mastercat
Artwork: Σκλάβος


Ένα λεπτό και μια στιγμή, ένα λεπτό και μια σιγή.
Ένα λεπτό, κάτσε να δω, έχω δυο πράγματα να πω.
Είμαι απ'το σωρό κι έχω σωρό να πω, έχω σωρό να βγω
να κάνω και στο δρόμο, το κόσμο από κάτω να φέρω στο πάνω.
Χτίζω ένα πλάνο και κάνω ότι μπορώ,
εδώ το προσπαθώ καιρό, το να μπορώ να ονειρευτώ.
Με κρατώ ζωντανό, μέσα από κείμενα και στίχους.
Είμαι από τους περίεργους, μαυροντυμένους τύπους.

Φοράω μάσκα και στολή, να μην μπορεί να με δει το σκυλί,
να μην μπορεί να με δείξει κανένα μουνί.
Ότι πράττω είναι ηθικό και η σιωπή ιερή.
Δεν με χωράει κελί, ούτε φυλακή.
Έχω ηθική που θεωρεί, πως ζωντανοί
δεν αξίζει να είναι όποιοι να' ναι πάνω στην γη.
Κι αν εσύ είσαι ότι να' ναι, ο καιρός θα 'ρθει,
που θα πέσουν κεφάλια και θα 'μαι 'κει.

Θα εύχεσαι να μην είχες ποτέ εκμεταλλευτεί.
Έχω τσεκούρι και σφυρί που καρτερεί.
Είμαι ο κόσμος που παλεύει και κοιτάει,
πεθαίνει μισεί και αγαπάει.
Είμαι κόσμος που στον δρόμο φυλάει
και περιμένει την κατάλληλη στιγμή.
Πρόσεχε που πατάς, γιατί η εκδίκηση πονάει.
Ο κόσμος που πεινάει, λυσσάει, δαγκώνει και θα σε φάει.

2 σχόλια:

  1. να μην μπορεί να με δείξει κανένα μουνί;;;
    τι έχουν τα μουνιά ρε μίασμα;
    γκουτζουγκανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @γκουτζουγκανε

      "Φοράω μάσκα και στολή, να μην μπορεί να με δει το σκυλί,
      να μην μπορεί να με δείξει κανένα μουνί."

      Ούτε τα σκυλιά, ούτε τα μουνιά έχουν κάτι το μεμπτό. Κυριαρχικό φρασεολόγιο είναι, όπως και ο λόγος ευρύτερα θεσπίζεται και γαλουχειται ως έχει, απο την κυριαρχία. Προσωπικά αντιλαμβάνομαι το σχόλιο σου και την απορία. Καλη συνέχεια.

      Διαγραφή