Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Η απάντηση στην πρόκληση του Βδελύγματος

          Στις 18/10/2014 στον Ασύρματο, διοργανώθηκε live από το Θέατρο Δρόμου για την παρουσίαση δίσκου του Βδελύγματος. Στο παρόν live, το Βδέλυγμα με ανέφερε ονομαστικά, έκανε ψευδείς δηλώσεις για τον πατέρα μου και με εξύβρισε με τον χειρότερο και τον πιο κατινίστικο τρόπο. Το περιεχόμενο των στίχων του ήταν μια πλαστή ιστορία που παρουσίαζε τον πάτερα μου ως αφεντικό που τον εκμεταλλευόταν, ότι δουλεύαμε παρέα στα χωράφια, ότι είχαμε σχέση και με "γάμαγε". Από την στιγμή που έγινε σε έναν δημόσιο χώρο, είναι αυτονόητο ότι θα το μάθαινα. Τον θαυμάζω λοιπόν για την βλακεία του και το θράσος του. Διότι είναι γνωστό ότι πρώτον, ο καθένας χρεώνεται το λόγο του και δεύτερον, δεν θα το άφηνα να περάσει έτσι.

          Συναντήθηκα, τυχαία, στις 7/11/2014 σε ένα live στο Τ.Ε.Ι. Αθήνας με τους Anima και Πινόκιο, μέλη του συγκροτήματος Jolly Roger/Θέατρο Δρόμου, όπου και τους ζήτησα τον λόγο για την εξύβριση μου από το Βδέλυγμα, την οποία οι ίδιοι αρνήθηκαν ότι ειπώθηκε και ότι αν όντως ειπώθηκε, το βρίσκουν ακραία μαλακία και καταδικαστέο. Ειπώθηκαν και άλλα πράγματα, έγινε μια πολίτικη κουβέντα ξεκαθαρίσματος μεταξύ εμού και των Jolly Roger, αλλά δεν είναι της παρούσης.

          Κάνω την παραπάνω εισαγωγή, για να αναφέρω το σκηνικό που έγινε στα Άνω Ιλίσια στην πλατεία Κύπρου στις 12/11/2014 το βράδυ. Είχα καλέσει σε συνέλευση την Σουαράπ για να συζητήσουμε κάποιες θεματικές. Μόλις τελείωσε η συνέλευση, βρέθηκα φάτσα με φάτσα με το Βδέλυγμα και του ζήτησα τον λόγο για την εξύβριση και την λασπολογία εκ μέρους του, προς έμενα και του πατέρα μου.

          Ακολούθησε ένας διάλογος μεταξύ εμού και του Βδελύγματος όπου ουσιαστικά το Βδέλυγμα παραδέχτηκε ότι όντως εξύβρισε έμενα και τον πατέρα μου με τα παραπάνω λόγια όπως προαναφέρθηκε στην πρώτη παράγραφο πιο λεπτομερώς. Τον ρώτησα αν νομίζει ότι είναι "τρελός" και "κουλτούρα" και για αυτό μπορεί να λέει ότι θέλει. Η απάντηση που πήρα ήτανε ένα εριστικό "ναι είμαι". Τον ρώτησα με ποιο δικαίωμα βρίζει εμένα και τον πατέρα μου και τι ευθύνες έχει για αυτήν του την πράξη ως προς εμένα. Η δεύτερη ευάφανταστη απάντηση ήταν "προς εσένα καμία". Μετά από αυτό είναι ξεκάθαρο ότι ο διάλογος μας έφτασε στο τέλος του και το Βδέλυγμα ως τραμπούκος, προβοκάτορας, σεξιστής και λασπολόγος μάτωσε για τις πράξεις του, τις ιδέες του και τις επιλογές του.

          Ελπίζω πως μια μπουνιά και μια ματωμένη μύτη είναι μια επαρκή προειδοποίηση και ξεκαθάρισμα, πως ότι λες χρεώνεσαι και ότι "τρελίτσες" και "κουλτούρες" δεν χωράνε στους πολιτικούς χώρους και στο πολιτικό ραπ, τουλάχιστον δεν χωράνε από μένα και ως προς εμένα, ούτε ως προς αυτά που πρεσβεύω και θέλω να αναπαράγω. Αυτό να το βάλουν καλά στο μυαλό τους όσοι αντιλαμβάνονται το πολιτικό ραπ ως παιδική χαρά ή ως μέσο για να βρούνε "γκόμενα" ή "γκόμενο", αυτοπροβολή ή αυτοεπιβεβαίωση. Αν ο λόγος μου και η πράξη μου δεν ήτανε κατανοητή και επαναληφθούν αντίστοιχες συμπεριφορές, θα πράξω ανάλογα. Θα τα πούμε στο δρόμο.

          Εδώ θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με την σεξουαλική επιλογή κανενός ανθρώπου. Άλλωστε είναι γνωστό στους κύκλους ότι έχω συναναστραφεί με το Βδέλυγμα στο παρελθόν και ότι είναι αυτονόητο ότι δεν έχει καμία σχέση η σεξουαλική του επιλογή με το παρόν γεγονός. Επίσης η επίσημη θέση μου πάνω στην σεξουαλικότητα είναι ότι όλοι είμαστε bisexual και ότι το να ερωτεύεσαι ανθρώπους μόνο του ενός φύλλου είναι καθαρά κοινωνικό κατάλοιπο.

          Το θέμα μου δεν είναι ότι θίχτηκε ο ανδρισμός μου επειδή είπε ότι με “γάμαγε”, άλλα ότι παραβίασε και αλλοίωσε προσωπικά μου δεδομένα σε δημόσιο χώρο, δίχως καμία άδεια, συγκατάθεση ή δικαίωμα, αποσκοπώντας στο να διασκεδάσει το κοινό και τον εαυτό του βρίζοντας με έναν σεξιστικό τρόπο εμένα και τον πατέρα μου, χρησιμοποιώντας την σεξουαλική του ταυτότητα ως αντίστροφο σεξισμό, διότι όπως φαίνεται από την συνολική του καλλιτεχνική πορεία θεωρεί ότι ως ομοφυλόφιλος μπορεί να “γαμάει” κόσμο αδιακρίτως. Εδώ τίθεται και ένα σοβαρό πολιτικό ζήτημα ως προς το πως γίνεται άτομα σαν το Βδέλυγμα που αναπαράγουν τέτοιες σχέσεις να χωράνε και να παίζουν σε ελευθεριακούς χώρους που κουβαλάνε το αντισεξιστικό πρόταγμα εν μέσω όλων των άλλων.

          Ο λόγος που γράφτηκε το παραπάνω κείμενο, ήτανε για να ξεκαθαριστούν το πως ακριβώς έγιναν τα πράγματα, με ποιο σκεπτικό, με ποιες αφορμές, λόγους και πρόταγμα, πριν προλάβει να βγει ο οποιοσδήποτε “γνώστης” και κουτσομπόλης να πει τις ανακρίβειες του και να προσπαθήσει να κατευθύνει συμπεριφορές και ανθρώπους για τα δικά του συμφέροντα.

*Σημείωση:

          Επίσης καταγγέλλω και καταδικάζω εκ των προτέρων όποιον αδαή αναφερθεί ως προς την δράση μου ως σεξιστική, αρρενωπή ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να σκεφτεί με το φτωχό κολλημένο μυαλό του για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω.

          Όταν ένα άτομο δεν ενδιαφέρεται να μιλήσει πολιτικά, χρησιμοποιεί την πολιτική μόνο για να προβοκάρει και να "τρολάρει", όταν ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία ευθύνη για αυτά που λέει, δεν σου αφήνει κανένα περιθώριο προσπάθειας επίλυσης μέσω του λόγου. Η προσπάθεια αυτή έγινε και από μένα, αλλά και από άλλες πολιτικές ομάδες ή άτομα που έβρισκαν προβληματική, προσβλητική και εχθρική την στάση του και αντιμετωπίστηκαν εκ μέρους του Βδελύγματος με "τρελίτσα" και απαξίωση. Το αποτέλεσμα ήταν οι δράσεις του να συνεχίσουν κλιμακωτά. Δεν μπορείς να νομιμοποιήσεις με την σειρά σου τέτοιες συμπεριφορές. Είτε φεύγεις άπραγος, δεχόμενος την επίθεση του, είτε αντιδράς. Εγώ πήρα θέση.

          Αυτά που περιγράφω και καταγγέλλω μπορούν να επιβεβαιωθούν από άτομα-μονάδες όπως και μέλη της Σουαράπ που ήταν παρόντες στη "συζήτηση" μου με το Βδέλυγμα στις 12/11/2014 στα Άνω Ιλίσια.

το μίασμα.

30 σχόλια:

  1. Εισαι γελοιος και ενα ποταπο σκουπιδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ανώνυμος.
      Όπως κι εγώ.

      Διαγραφή
    2. οπα κατσε λίγο.. δηλαδη το πολιτικό ραπ εχει αυστηρό περιεχόμενο ή μορφή?? τι φάση?? μου φαίνεται εξαιρετικά αντιφατικό να μιλάς για την καθαρότητα των ελευθεριακών χώρων και ταυτόχρονα να βάζεις όριο στο τί χωράει στο πολιτικό χιπ χοπ. Δηλαδή πόσο πιο μονόπλευρη και άρα οχι ελευθεριακη σκέψη μπορεί να είναι αυτή? Αν ήταν να χρησιμοποιησώ ένα στίχο σου, θα έλεγα πως με αυτά που λες, "μολύνεις την έκρασή μου". Για μένα το χιπχοπ χωράει τα πάντα: χιούμορ, τρολλιές, ακόμα και diss, από τη στιγμη που η έκφραση είναι αυθεντικη (με τις όποιες αντιφάσεις της) και δεν κουβαλάει τη μισή σαπίλα του καπιταλισμού...

      Στη δικιά μου Ρώμη υπάρχει και το θέαμα, και όχι με τη θεαματική του έννοια, δηλαδή τη show biz κλπ, αλλά ως σχέση που διέπει την κοινωνία.. Το να δίνεις βάρος σε μία εικόνα που δημιουργεί κάποιος για εσενα και να δρας με βάση αυτή ή ενάντια σε αυτή, μου φαίνεται απλά ηλίθιο. Δηλαδή δεν ξέρεις ποιος είσαι και σε ξενίζει τόσο μια διαφορετική είκονα-ταμπέλα για τον εαυτό σου? Ή μήπως θεωρεις πως αυτή "η αλλοίωση των προσωπικών σου δεδομένων" θα επηρεάσει την όποια επικοινωνία σου με κόσμο που ενδεχομένως το άκουσε. Γιατι αν ισχύει το δεύτερο τοτε προφανως ο μαλάκας της υπόθεσης είναι ο καθένας που έβγαλε απόλυτα συμπεράσματα για ένα άνθρωπο δίνοντας βάση μονο στην εικόνα και όχι στο "είναι". Σίγουρα όχι το βδέλυγμα. Και πάλι όμως: Φωτιά στην κοινωνία του θεάματος!

      Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω γιατι αναφέρεσαι τόσο έντονα στο ότι δεν έχει να κάνει με τη σεξουαλικότητα του Βδελύγματος. Νιώθω περισσότερο σαν να μην εχεις απενοχοποιήσει την πράξη σου, επειδη ακριβώς αυτός είναι διαφορετικός. Δηλαδη από τη στιγμη που είσαι κομπλέ με αυτό γιατι να το τονίζεις συνεχως? Είτε πράγματι δεν το έχεις απενοχοποιήσει και μπορούμε να σε πούμε σεξιστή, είτε ετεροκαθορίζεσαι από το φόβο να μη σε πούνε σεξιστή, ενώ δεν ισχυέι, και άρα μπορούμε πάλι να κάνουμε μια κριτική στο θέαμα.. Να το διατυπώσω κάπως διαφορετικά: Αφού λες πως εισαι εντάξει με τη σεξουαλικότητα ενός ανθρώπου, τοτε το οτι εσύ τον έδειρες πως μπορεί να συνδέεται με το ότι αυτός έιναι gay??

      ΥΓ. Συμπληρώνοντας όλα τα παραπάνω, θεωρω πως το να δείρεις κάποιον για τους λόγους που λες και μετα να προσπαθείς να δώσεις πολιτική υπόσταση στην πράξη σου, μου φαίνεται στην καλύτερη χαζό.

      stelinsky

      Διαγραφή
    3. @stenlinsky

      Εσύ κάτσε... Όρισε μου τι είναι το πολιτικό rap για να δω αν εξ αρχής αντιλαμβανόμαστε τον ορισμό από κοινού. Μάταιο θα είναι να διαφωνούμε σε διαφορετική γλώσσα με τις ώρες.

      Εγώ προφανώς και μιλάω για ελευθεριακούς χώρους διότι ελευθεριακές δομές προσπαθώ να δημιουργήσω μέσα στο παρόν εξουσιαστικό σύστημα και ελευθεριακές συνειδήσεις καλλιεργώ μέσω του πολιτικού μου λόγου, μουσικής και δράσης.

      Μπορείς να χρησιμοποίησεις όσους στίχους μου θες αποκομμένους από τους υπολοίπους για να βγάλεις ότι νοήματα θες, αυτό δεν σημαίνει πως λέμε το ίδιο πράγμα. Είμαι υπέρ της σύγκρουσης. Επίσης σου δίνω ολόκληρο τον στίχο που μου που έγραψες μισό, "ΝΑ ΠΛΑΚΏΣΩ ΤΗΝ ΚΆΘΕ ΜΑΪΜΟΎ ΠΟΥ ΜΟΛΎΝΕΙ ΤΗΝ ΈΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ". Τώρα πες μου, τι διαφορετικό έκανα;

      Πρώτον δεν με ενδιαφέρει το hip hop. Εγώ πολιτικό rap κάνω. Κατά δεύτερον το hip hop στο παρόν σκηνικό εκ μέρους του Βδελύγματος, κουβάλαγε όλο το θέαμα του καπιταλισμού πάνω του. Άρα μια χαρά συμφωνήσαμε ότι δεν χωράνε "τρελίτσες" και "κουλτούρες" στο πολιτικό ραπ, άρρητα συνδεδεμένες με το θέαμα του καπιταλισμού. Χαίρομαι.

      Αν με ξινίζει μια τόσο διαφορετική εικόνα/ταμπέλα για μένα από την πραγματική; Τώρα αυτό είναι σοβαρή ερώτηση; Αν έρθω εγώ και σου πω "γάμω τον πατέρα σου και σένα", εσύ θα πεις "ναι cool, γάμα τους. Έγω ξέρω την αλήθεια."; Είτε είσαι υποταγμένος άνθρωπος, είτε με κοροϊδεύεις.

      Από κει και πέρα για να απαντήσω και στην χαζή ερώτηση που μου κάνεις. Προφανώς ξέρω τι είμαι, τι κάνω και τι γίνετε στην ζωή μου, πολύ καλύτερα από τον οποιοδήποτε τρίτο, φαντάζομαι αυτό είναι αυτονόητο, αλλά δεν θα νομιμοποιήσω συμπεριφορές τραμπουκισμού, αντιστρόφου σεξισμού και λοιπά (που τις εξηγώ αναλυτικότερα στην ανακοίνωση) γιατί είναι θέσεις και σχέσεις συγκρουσιακές με αυτές που θέλω να χτίσω και να αναπαράγω. Όταν έρχεται η στιγμή να πάρεις θέση, είναι ανευθυνότητα να πετάς το μπαλάκι σε άλλον, έτσι ξεκαθαρίζεις τα όρια που δεν έγιναν αντιληπτά.

      Φωτιά στην κοινωνία του θεάματος, συνυπογράφω.

      Τέλος, ο λόγος που αναφέρομαι τόσο έντονα στην σεξουαλικότητα του βδελύγματος είναι γιατί υπάρχουν πολύ ηλίθια ή -ακόμη χειρότερα- ανήθικα πλάσματα εκεί έξω που μπορεί να χρησιμοποιούσαν την παρόν επιλογή για να καταδικάσουν την δράση. Όσον αφορά ολα τα υπόλοιπα, αν εγώ τα έχω απενεχοποιήσει ή όχι είναι εικασίες, δεν με ξέρεις για να κάνεις εικασίες, δεν σε ξέρω και δεν κάνω εικασίες. Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει. Δες τις δράσεις μου και τις σχέσεις που δομώ, όπως και τις πολιτικές θέσεις που προβάλω και μετά κρίνε με ως σεξιστή ή μη. Άσε την ψυχολογία στον ψυχολόγο μου.

      ΥΓ.

      Αν χαρακτηρίζεις χαζό το παραπάνω κείμενο, που αιτιολογεί όλα τα πιθανά σενάρια (ως ανακοίνωση) και ξεκαθαρίζει ακριβώς το συμβάν και την δράση μου, όπως και τους λόγους από πίσω, τεκμηριωμένα, τότε θεώρησε και εμένα χαζό. Θα κάνω το ίδιο.

      Διαγραφή
  2. Αγαπητό μίασμα,
    δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να σε κράξω γιατί δεν γουστάρω και θεωρώ στην καλύτερη βλακώδες, τις ανεύ περιεχομένου κόντρες του χιπ χοπ.
    Ώστόσο αυτή τη φορά το πράμα παραπάει. Νομίζω οτι μπορούμε να συμφωνήσουμε οτι ΚΑΙ το χιπ-χοπ όπως και τα πάντα σε αυτήν την κρατική-καπιταλιστικη κοινωνία, είναι ταξικά και σεξιστικά( ή αν προτιμάς διέπονται από ένας σεξιστικό έμφυλο διαχωρισμό). Έτσι λοιπόν και το χιπ-χοπ είναι γεμάτο παραδείγματα σεξισμού. Ως εδώ συμφωνούμε πιστέυω. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σας έπιασε ΞΑΦΝΙΚΑ όλους οι λύσσα να αποδείξετε τον σεξισμό του Βδελύγματος (αν και ο αντίστροφςο σεξισμός γίνεται στο γεγονός οτι τον λέτε σεξιστή επειδή έχετε μια πολύ στρεβλή θεώρηση για του τι είναι σεξισμός, θεωρείται σεξισμός οτιδήποτε μιλάει για εξουσιαστικές έμφυλες σχέσεις κατι που έιναι ηλιθιο) .Φυσικά ο σεξισμός είναι κάτι που πρέπει να πολεμάται μέσα στους πολιτικούς χώρους, όμως όπως και πολλά άλλα που βλέπω σε συντρόφους εμένα μου φαίνεται οτι τελικά προσπαθείς να πολιτικοποιήσεις κάτι που τελικά καμία σχέση δεν έχει με την πολιτική: μια προσωπική κόντρα με το βδέλυγμα ( και με το θουδου ας μη γελιώμαστε) που ξεκινάει απο παλιά. Τελικά η πράξη σου δεν γίνεται με πολιτικούς λόγους αλλά για ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΥΣ. Απλά αναπαράγεις το θέαμα του σωστού χιπ-χιπά που έχεις στο μυαλό σου εσύ και ο καπιταλισμός. Με τον αστερίσκο οτι επειδή κάνεις πολιτικό χιπ-χοπ το δικαιολογείς δήθεν πολιτκά. Δεν μας εξηγείς άλλωστε ποιά ήταν και η διαφωνία σου με τους jr απλά το αφήνεις να πλανιέται. Αν λοιπόν θές να αναπαράγεις και αναπραστάς ΚΑΙ εσύ αυτή τη βλακεία του χιπ-χοπ ως μια σκηνή με πολλούς αρχιδαράδες, αλάνια που έχουν κόντρες και δε συμαζέυεται τότε να μην την αναπαριστάς σα να είχε πολιτικά χαρακτηριστικά. Είναι ηλίθιο ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΡΑΠΑΔΕΣ για τις κόντρες σας όταν στο δρόμο παίζουν φασίστες, παίζει ομοφοβία, παίζει εξαθλίωση και καταστολή και γενικότερη σαπίλα, βρείτε άλλους τρόπους να μας κάνετα να ασχοληθούμε με την τέχνη σας ( μιας που μιλάς από θέση καλλιτέχνη και όχι συντρόφου). Καθίκι από το ψαλίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Καθόλου αγαπητό καθίκι

      Δεν θα έμπαινες στην διαδικασία να με κράξεις γενικά επειδή δεν πας τις hip hop κόντρες ενώ είχες σκεφτεί στο παρελθόν να με κράξεις; Ή το παραπάνω που μπορεί να βγει από την πρώτη σου πρόταση απλά το παρεξήγησα; Διευκρίνισε το.

      Θα συμφωνήσουμε στο ότι η παρόν κοινωνία είναι βυθισμένη, στον σεξισμό, στον ολοκληρωτισμό, στην εκμετάλλευση και στον φασισμό γενικότερα.

      Αυτό που δεν καταλαβαίνεις μάλλον είναι ότι κατηγόρησα το Βδέλυγμα για ΑΝΤΊΣΤΡΟΦΟ ΣΕΞΙΣΜΌ, δηλαδή ότι χρησιμοποιεί την σεξουαλική του ταυτότητα για να αναπαράγει σεξισμό και μετά την χρησιμοποιεί ως κάλυψη ότι λόγου αυτής του της επιλογής, δεν μπορεί να κατηγορηθεί ως σεξιστής. Αυτό είναι εξ ορισμού τμήμα του θεάματος και του αντίστροφου σεξισμού. Προφανώς δεν θεωρώ κάποιον σεξιστή που θα βρίσει ή θα πει την λέξη πούτσα/μουνί. Προφανώς δεν θεωρώ σεξιστή όποιον μιλήσει για οποιαδήποτε εξουσιαστική έμφυλη σχέση( όσο δεν τις δομεί). Δεν είμαι αυτόνομος, αναρχικός είμαι. Εσύ δηλαδή δεν αναγνωρίζεις ότι το να χρησιμοποιείς την σεξουαλική σου ταυτότητα, για να νομιμοποιείς ως δικαίωμα το να λες γαμάω τον έναν, γαμάω τον άλλον, επειδή γενικά γαμάω άντρες ως ομοφυλόφιλος, αντίστροφο σεξισμό; Κάτσε και σκέψου λίγο πριν απαντήσεις σε παρακαλώ.

      Λες ότι η στάση και οι πράξεις του Βδελύγματος δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική; Δεν είναι θέαμα και εκμετάλλευση ατόμου, να προσπαθείς να διασκέδασεις κόσμο βρίζοντας κάποιον χυδαία και προσπαθώντας να τον εξευτελίσεις για να πάρεις εντυπώσεις; Δεν θεωρείς αντίστροφο σεξισμό να πατάς πάνω στην καταπιεσμένη κοινωνικά σεξουαλική σου επιλογή για να νομιμοποιείς το δικαίωμα σου να λες ότι γαμάς κόσμο αδιακρίτως; Δεν θεωρείς τραμπουκισμό και προβοκάτσια να προκαλείς ένα άτομο δημόσια με αυτόν τον τρόπο και όταν έρχεται να σου ζητήσει το λόγο να του λες "δεν φέρνω καμία ευθύνη", άρα με τον τρόπο σου να του του λες ένα "δέξου το και σπάσε". Αν ασχολείσαι με χώρους που από όσο γράφεις είσαι στο Ψαλίδι, ασχολείσαι με έναν χώρο, ξέρεις πολύ καλά πως για ότι λες υπάρχει και κάτι που λέγεται ανάληψη ευθύνης, οι ανεύθυνοι δεν χωράνε στους πολιτικούς χώρους, δεν είναι πανηγύρι. Αν εσείς στο Ψαλίδι δέχεστε ανεύθυνους και απολίτικους σαν πολιτικές συναναστροφές και τους νομιμοποιείτε, υπάρχει μια τεράστια προβληματική για να λύσετε.

      Εξήγησα στην ανακοίνωση εκτενέστερα τους λόγους που έγινε η δράση, δεν τεκμηριώνεις πως από το κείμενο μου εσύ καταλήγεις στο να την βαφτίσεις θέαμα. Κανε πιο αντιληπτή την συνοχή σου, τεκμηρίωσε τον λόγο σου αν θέλεις να σε πάρει κανένας σοβαρά. Επίσης το πως γίνετε να αναπαράγω κάτι το οποίο δεν είμαι κομμάτι του, είναι ένα καλό ερώτημα. Δεν είμαι hip hop. Ξαφνικά έχω ένα πρότυπο θεάματος πανομοιότυπο με τον καπιταλισμό; Άρχισε να αιτιολογείς λίγο καλύτερα τις προσβολές σου.

      Δεν αναφέρω το τι ειπώθηκε κατιδίαν με τους Jolly Roger, γιατί δεν είναι της παρούσης. Δεν ειπώθηκε τίποτα σχετικό με το Βδέλυγμα πέραν από αυτά που ανέφερα. Από κει και πέρα έχουμε πάρα πολλές πολιτικές διαφωνίες που ειπώθηκαν πολύ περιφραστικά και στα γρήγορα, γιατί δεν συναντηθήκαμε για πολιτική κουβέντα αλλά για ξεκαθάρισμα.

      Διαγραφή
    2. Από κει και πέρα, φίλοι σου είναι, ρώτα τους, τι ρωτάς εμένα με υφάκι; Δεν υπάρχει κάποιο ζουμί. Αν έψαχνες να βγάλεις λαβράκι ατύχησες. ΞΕΚΑΘΆΡΙΣΜΑ ΉΤΑΝ, ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ ΟΡΊΩΝ, εν αντίθεση με το Βδέλυγμα, οι Jolly Roger συζήτησαν και ελπίζω να τηρήσουν τον λόγο τους.

      Αν μπαίνω στους πολλούς "αρχιδαράδες" γιατί είμαι διαθετιμένος να παίξω ξύλο, να φάω δικαστήρια και φυλακή για τις ιδέες μου και να χρεωθώ τις πολιτικές μου δράσεις, τότε ναι είμαι "ΑΡΧΙΔΑΡΆΣ" και μάλιστα περήφανος. Εγώ στο δικό μου λεξιλόγιο το λέω ΙΔΕΟΛΌΓΟΣ. Αλλά μάλλον όσοι παίζουν τον κώλο τους γενικά στο μυαλό σου "ΑΡΧΙΔΑΡΆΔΕΣ" είναι.

      Αστείο πως όταν το Θέατρο Δρόμου που συνδιαμορφώνεις δράσεις μαζί τους, έβγαιναν και έλεγαν "για να έχεις κόντρες πρέπει να έχεις περιεχόμενο" κούναγες το κεφάλι σου πάνω κάτω και γούσταρες. Τώρα κράζεις τα "αλάνια" με τις κόντρες. Εγώ είμαι διαθετειμένος να φάω πάρα πολύ ξύλο αν είναι να δομήσω μη εκμεταλλευτικές και μη εξουσιαστικές δομές και σχέσεις, περισσότερο από όσο ήδη έχω φάει. Θα πολιτικοποιήσω το rap, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, όσες μαζέψω κι όσες ρίξω. Αυτό λέγεται θέση καθίκι, λέγεται ιδέα, λέγεται πρόταγμα, όχι "ΑΡΧΙΔΑΡΑΣ".

      Ναι, ρε χεστήκαμε για τις κόντρες σας ραπάδες, όταν οι κόντρες έχουν να κάνουν με το ποιος ραπάρει καλύτερα και με τις hip hop πούτσες. Όταν όμως οι κόντρες σας έχουνε πολιτικές προεκτάσεις και πολιτικό περιεχόμενο και λόγο, τότε υπάρχει θέμα. Προφανώς και δεν θα μένει εκεί.

      Επίσης ποιος σου είπε εσένα ότι εγώ δεν είμαι στο δρόμο και δεν έχω δει τις σχέσεις και την σαπίλα που αναφέρεις; Κράτα μικρό καλάθι καθίκι.

      ΥΓ.

      Στ'αρχίδια μου αν θα ασχοληθείς με την τέχνη μου. Δεν μιλάω από θέση καλλιτέχνη μιλάω από θέση ατόμου, και μάλιστα πολιτικοποιημένου. Το να έχεις και την παραμικρή υποψία ότι το όλο παραπάνω έγινε για να ασχοληθείς εσύ και το κάθε "καθίκι" με την τέχνη μου είναι το λιγότερο προσβλητικό.

      Διαγραφή
  3. Δεν μπορεις να θεσεις ορια στο πολιτικο ραπ, γενικοτερα το ραπ. Χωραει τα παντα. Η απαντηση σου στη συγκεκριμενη περιπτωση ηταν κατι χειρωτερο απο απλα σεξιστικη η ομοφοβικη οπως αλλωστε θες να αποφυγεις... ηταν φασιστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις σίγουρα τι είναι το πολτικό ραπ και ποιες οι διαφορές του από το ραπ;
      Τουλάχιστον όταν θες να κράξεις και δεν έχεις θεματική ,να γράφεις με επιτηδευμένο λεξιλόγιο σαν τους παραπάνω μήπως και σε πάρει στα σοβαρά κανένας του ίδιου level

      Διαγραφή
    2. @Ανώνυμος Α'

      Θέτω όρια στο πολιτικό rap σύμφωνα με αυτά που θέλω να αναπαράξω κοινωνικά. Δεν μπορώ να θέσω όρια στο τι θέλω να αναπαράξω; Δηλαδή εσύ κοινωνικά θεωρείς ότι δεν μπορούν να τεθούν όρια; Οπότε αν κάποιος θέλει να έχει σκλάβους και να τους μαστιγώνει δεν μπορούν να τεθούν όρια; καλά τα λες.

      ΟΚ, με είπαν και φασίστα καλά πάει. Περιμένω να δω αν θα μπει κανένα νοήμον ον εδώ μέσα να σου απάντηση εκτενέστερα γιατί, είπαμε να απαντάμε αλλά και η μαλακία έχει όρια. Δεν είναι εδώ ίδρυμα απολιτικών, δεν ξέρω πως την έχετε δει.

      Ας αναπαράξουμε λίγη αστική προπαγάνδα. "Καταδικάζω την βία από όπου κι αν προέρχεται". Ο πολιτικός λόγος όταν μένει στα λόγια είναι πολιτική, όταν μετουσιώνεται σε συγκρουσιακή δράση γίνετε φασισμός; Οι αντιφασίστες που δέρνουν φασίστες, είναι φασίστες; Μήπως και οι αντικαπιταλιστές είναι καπιταλιστές; Μήπως όλα είναι σχετικά εν τέλει; ξέρω γω; Πάμε για κάνα ποτό στο γκάζι με 10 ευρώ να τα πούμε καλύτερα;

      ΥΓ.

      Βάλε και ένα όνομα να συνεννοούμαστε, όχι τίποτα άλλο να ξέρουμε ποιος μαλάκας είσαι.

      Διαγραφή
  4. Δηλαδή ρε παλικάρια το να βρίζεις κάποιον για προσωπικούς και ιδιοτελείς λόγους είναι πολιτικό ραπ;
    Ας πάρει ο καθένας ένα μικρόφωνο και να ξεκινάει να λέει ότι θέλει και μετά να βαφτίζει το ραπ του πολιτικό για να πετύχει ότι θέλει να πετύχει και στο τέλος να κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του
    Καλή είναι η κριτική μεταξύ τέτοιων κύκλων αλλά όταν γίνεται εκούσια και είναι κριτική
    revy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζάνο, εγώ θα δώσω μία φιλική απάντηση, παρόλο που δεν έχουμε επαφές εδώ και καιρό και είναι επόμενο να μη με θεωρείς φίλο. Εγώ δικαιολογώ το ότι χτύπησες το Βδέλυγμα, επειδή όταν λένε τέτοιου είδους πράγματα για εμένα και εγώ τσαντίζομαι, αλλά σε συμβουλεύω να μην ασχολείσαι καν σε τέτοιες περιπτώσεις, γιατί ο άλλος ίσως ήταν μεθυσμένος και όταν είπε το κομμάτι αυτό και όταν συναντηθήκατε, γιατί μου φαίνεται εντελώς άστοχο και ηλίθιο να έλεγε τέτοια πράγματα στα σοβαρά ενώ ήταν νηφάλιος. Επίσης, μου φαίνεται απίθανο να πήρε κάποιος στα σοβαρά όσα είπε εκεί στο live.

    Σχετικά με το πολιτικό ραπ, τώρα, που άλλοι στα σχόλια είπαν ότι "τα πάντα χωράνε" εγώ πιστεύω πως χωράνε σίγουρα πολλά πράγματα, αλλά όχι σαν αυτά που περιγράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Καλόγερος

      Οποιαδήποτε φιλική συμβουλή δίνετε με φιλική διάθεση είναι καλοδεχούμενη. Δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα νηφαλιότητας, αλλά ζήτημα προσωπικών και κατ' επέκταση πολιτικών επιλογών. Εν' αντιθέση με τους περισσότερους που βιάστηκαν να μπουν και να φτύσουν την χολή τους, εγώ δεν μπορώ να διαχωρίσω το πολιτικό από το προσωπικό σε καμία περίπτωση. Όταν το διαχωρίζεις μάλλον δεν το βιώνεις στο πετσί σου.

      Διαγραφή
  6. κανένα φασίστα έχεις κοπανήσει; ή μόνο γκέι 'τραμπούκους' που τους ρίχνεις 2 κεφάλια; εκτός αν οι φασίστες σε προσβάλουν λιγοτερο.

    και μιας και το προσπαθείς να το πας πολιτικά, και απλώνεις χέρι σε ανθρώπους του κινήματος.

    αλήθεια, ποια είναι η πολιτικη σου δράση; γιατι τα παιδια στο θδ εχουν αποδεδειγμενη πολιτικη δράση, για την οποία εχουν φαει και δικαστήρια, ανηκουν σε συνελευσεις και ειναι γνωστοι στον χώρο.

    εσυ βλεπουμε οτι εχεις ενα μπλογκ που στοχοποιείς και κοπανας αγωνιστες. ανήκεις σε κάποια συνέλευση,κάπου; ποιος είσαι; μπορουμε να μαθουμε κάπου για την πολιτικη δράση σου, ή είσαι εντελώς μετέωρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έβγαλες το επαναστατόμετρο ε;Να σε ρωτήσω στις πόσες δράσεις και στα πόσα δικαστήρια παίρνεις γαλόνια και προαγωγές;Εγώ που έχω προληπτική σύλληψη μπορώ να μιλάω για τα κινηματικά ή πρέπει να περάσω από εισαγγελέα για να θεωρούμε ήρωας και πρότυπο του κινήματος;

      Διαγραφή
    2. symfwnw me ta peri epanastatometrou
      alla epeidh kalos h kakws to miasma thelei na paroysiasei thn praksh toy ws politikh kai oxi ws proswpikh einai anagh na kseroume odws me poion milame, h rap persona de mou arkei.

      anyway miasma, ta kommatia sou gamane, tha protimousa ekei thn apanthsh sou loipon kai oxi etsi opws moiazei na epelekses, ki auto giati h olh fash brwmaei proswpikh kontra h xipxopadikh, kala einai auta paidia alla den einai politika, den htan kai de tha einai, o kosmos kaigetai kai eseis grafete keimena

      Διαγραφή
    3. Διαβασε το κειμενο βρε βλακα, σουαραπ. Το λεει ο ιδιος.

      Διαγραφή
    4. @Ανώνυμος B'

      Όταν θα συμμετέχω σε μια αντιφασιστική δράση (μιας και ανέφερες τους φασίστες) δεν έχω λόγο ούτε να δημοσιεύσω κείμενο για την δράση, ούτε να εξηγήσω κάτι, γιατί κάποια πράγματα είναι αυτονόητα και πρέπει να μένουν εκεί. Αν το έκανα το πιο πιθανό είναι άτομα σαν και σένα να λέγαν ότι ψάχνω παράσημα, τώρα μου ζητάς να τα βάλω πάνω μου. Άραγε ξέρετε τι θέλετε;

      Άπλωσα χέρι σε ανθρώπους του κινήματος; Τι μας λες ρε; Βαφτίζεις το Βδέλυγμα αγωνιστή στο μικρόκοσμο σου; Γιατί στις δράσεις που κινούμαι δεν τον έχω δει και πουθενά, ή ο Ρωμανός που είναι απεργός πείνας δεν είναι αρκετά "εναλλακτικός" για να τον στηρίξει το Βδέλυγμα; Τώρα τι θα κάθομαι να σου λέω που συμμετέχω; Καλά μαλάκας είσαι; Σιγά μην καρτωθώ εγώ γιατί εσύ είσαι ηλίθιος(ή ασφαλίτης). Άντε σοβαρευτείτε λίγο γιατί έχετε ξεφύγει.

      Μαζέψτε το επαναστατόμετρο, επαναστάτες του κους κους.

      ΥΓ.

      Μιας και είπες πως η ραπ "περσόνα" δεν σου αρκεί, νομίζεις εμένα μου αρκεί η ανωνυμία σου; Μονά ζυγά δικά σου ανώνυμε.

      Διαγραφή
  7. Eimai telios kata tis vias kai tha xekova kathe trampouko apo tin zoi mou, den tha akouga tin mousiki tou, den tha tou milousa, den tha asxoliomoun mazi tou.
    Tora guys an einai trampoukos kapoios pou tou vrizoun ton patera kai diadidoun fimes gia auton oti pidiete me ton patera tou epeidi den ekatse na dextei tin eironia autou pou ta leei auta kai ton kopanise e eiste sourgela.
    Kala tou ekanes miasma
    "Titanas"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Entaki tou edoses mia mpounia! kala ekanes an afto itheles! kai aftos gia na sou xothike isos to perimene kiolas! Tora oti ola prepei na ta anageis sto politiko ortho me kimeno pou miazei me dikografia malon ton eafto sou prospatheis na piseis! Mpravo ise Batman tou politikou Rap!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Προς όλους

    Μου φαίνεται εκτός πραγματικότητας, να γράφω ένα τόσο συγκεκριμένο και συμπυκνωμένο κείμενο και παρόλα αυτά να μπαίνει ο καθένας και να λέει το μακρύ του και το κοντό του. Σκέψου τι θα λέγατε δηλαδή, άμα δεν έβγαζα κείμενο, από το κουτσομπολιό που θα έπαιζε μετά. Εξού και η ανακοίνωση για να προλάβω τους αστικούς μύθους και τις κατά φαντασίαν ιστορίες.

    Με χαρακτηρίσατε και με στοχοποιήσατε μερικοί, από ομοφοβικό και σεξιστή, έως φασίστα και "batman" του πολιτικού rap. Έχετε φαντασία πάντως σας παραδέχομαι.

    Το ομοφοβικό και το σεξιστικό καταρρίπτεται από τις θέσεις μέσα στο κείμενο. Ο λόγος άλλωστε που έγραψα την παράγραφο προφανώς ήτανε για να προλάβω αυτούς που θα έλεγαν το μακρύ τους και το κοντό τους και θα χρησιμοποιούσαν την διαφορετική σεξουαλική επιλογή του Βδελύγματος για να καταδικάσουν το γεγονός. Τώρα όλα τα αλλά που ειπώθηκαν είναι μαλακίες τις φαντασίας σας.

    Τώρα το φασιστικό επίσης καταρρίπτεται από το κείμενο. Ξεκαθαρίζω ότι εξ αρχής ξεκίνησα διάλογο και ζήτησα το λόγο για την εξύβριση. Το Βδέλυγμα δεν ήταν διαθετειμένο να συζητήσει από όσο αποδείχθηκε από τις εριστικές και προκλητικές του απαντήσεις. Προκλητικά αρνήθηκε την οποιαδήποτε ευθύνη και συμπεριφέρθηκε με υφάκι και αλαζονεία, κάτι το οποίο ξεκάθαρα είναι τραμπούκικο και βία ως προς εμένα, αρκετή για να αντιδράσω. Τώρα για αυτούς που καταδικάζουν την βία από όπου κι αν προέρχεται, αλλάξτε blog γαμημένοι.

    Όσον αφορά το "batman" του πολιτικού rap, αστείος χαρακτηρισμός, όση προκλητική διάθεση και να είχε το παλικάρι που το έγραψε εμένα με τιμάει. Ας γίνω λοιπόν ο "batman" του πολιτικού rap, και ας με τρέμουν οι "κλόουν" του. Ευχαριστώ για το extra παρατσούκλι, θα το γράψω σε καμιά ρίμα για πάρτη του.

    Το τι φαίνεται στον καθένα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα, όταν δεν μπορεί να στηριχθεί με στοιχεία. Θα κάτσω να απαντήσω μεμονωμένα στους περισσότερους για να καλύψω τις όποιες προβληματικές μπορεί να δημιουργήθηκαν στα κεφάλια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Θα πολιτικοποιήσω το rap, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, όσες μαζέψω κι όσες ρίξω"

    Ειλικρινα τωρα κανεις ραπ ακομα? Γιατι απο τοτε που εσπασες απο την ρωμη εχουμε ακουσει 2-3 κομματια σου και αυτα σαπια ή πιο πριν ηχογραφημενα.

    Μηπως ολη αυτη η επιθετικη συμπεριφορα εχει να κανει με τις πολλες αδυναμιες που εχεις γυρω απο το σπορ του ραπ? Μην το πω τεχνη και παρεξηγηθεις γιατι εισαι και αναρχικος, οχι αυτονομος, μην μπερδευομαστε. Εχεις διαβασει και στιρνερ.
    Και μιας και τα λεμε, αληθεια πως συντηρησε αναρχικε; δουλευεις καπου η χαρτζηλικακι του μπαμπα απο τα κτηματα στην μανωλαδα; (αυτο ειναι αληθεια, οχι βρισια, οποτε δεν εχω καμια ευθυνη απεναντι σου)

    Ενταξει απο πραξεις περαν του ραπ εισαι κομπλε. Εδειρες ενα τυπο στο μισο υψος και στα μισα κιλα απο εσενα. Μαγκας. Λοιπον ποτε να περιμενουμε την δισκαρα σου που θα βοηθησει να πολιτικοποιηθει το ραπ?

    Χωρις το σφαλμα εισαι μηδεν αυτο δειχνει η πορεια σου μεχρι τωρα και για να το αλλαξεις αυτο θα χρειαστει να κανεις πολυ πιο δυσκολα πραγματα απο το να δειρεις καποιον που φυσικα δεν προκειται να κανεις.

    Θα περιμενω την απαντηση σου αν και εμεις θα τα πουμε απο κοντα, ελπιζω συντομα.

    Εντισον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @καρφώθικες "Έντισον".

      Δεν πείθεις "Έντισον", δεν πείθεις κανέναν. Όσον αφορά αυτά που έχεις ακούσει λάθος στα πάνε ή μάλλον λάθος προσπαθείς να τα αναπαράγεις "Έντισον". Ο πατέρας μου δεν έχει κτήματα, εργάτης είναι, αλλά και εσύ το ξέρεις, η λασπολογία πέφτει βροχή. Και για να λέμε την ιστορία με τα αληθινά χαρακτηριστικά δούλευα ως εργάτης στην Μανωλάδα με τους ίδιους εξαθλιωτικούς όρους που δουλεύανε και οι μετανάστες εκεί. Δεν με τιμάει, υπήρχε ανάγκη. Αν ξέρεις τι εστί να έχεις ανάγκη "Έντισον", κάποιοι δεν είχαμε γονείς βύσματα βολεμένα από το ΠΑΣΟΚ στον Πύργο να τους ταΐζουν για να το παίζουν καλλιτέχνες "Έντισον". Τώρα τις υπόλοιπες ψευτιές "Έντισον" κράτα τα τες για τον εαυτό σου και για αυτούς που θες να κοροϊδέψεις. Όσοι με ξέρουν, ξέρουν και που δουλεύα και που δουλεύω τώρα. Ελπίζω όντως να τα πούμε σύντομα, αηδιάζω με τους ψεύτες και τους δειλούς. Φτύνω στο τάφο σας. Τα λέμε ανώνυμε "Έντισον", ίσως και πιο σύντομα από όσο νομίζεις. Θα πέσει πέλεκυς, φυλάτε τα κεφάλια σας.

      Διαγραφή
  11. Oyte ti douleia kaneis twra mas eipes pantws, oyte pote vgainei h iperdiskara sou, pou tha allaxei to rap?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λες και μας νοιάζει τι κάνετε εσεις,αν τσακώνεστε κτλπ κτλπ....το κάνατε ολόκληρο θέμα...Αν όντως είπε κάτι για τον πατέρα σου ας αφήσουμε τις δήθεν καλοσύνες οτι και καλά εμείς δεν θα μπλέκαμε σε τσαμπουκά σε παρόμοιο σκηνικό..Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να πιάνει στο στόμα του τον πατέρα μου/σου/του κτλπ..Τώρα περί πολιτικού ραπ,ποιός είναι ποιός δεν είναι και πούτσες μπλε,ο δρόμος θα το δείξει .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίστα με άτομα που έχουν το δικαίωμα να μιλάνε έτσι για τον πατέρα σου:
    -Όλος ο κόσμος

    Με ενοχλούν τα άτομα που ενοχλούνται τόσο όσο εσύ, Μίασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να αγιάσει το χέρι σου!Μάπες μόνο στον σκατόψυχο! Δεν είναι θέμα αντίστροφου σεξισμού, είναι θέμα ξεκάθαρου καθεστωτικού σεξισμού και ομοφοβίας την οποία το Βδέλυγμα όχι μόνο αναπαράγει, αλλά κάνει και τις "μαγκιές" του πίσω από την κάλυψη του θδ πάντα. Και όσοι-ες λένε ότι α έχουμε σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε (φασίστες, ομοφοβία κλπ), ας κοιτάξουνε να δούνε τις κοντινές τους συμπεριφορές γιατί ο φασισμός δεν είναι γενική και αόριστη θεωρία, αλλά εφαρμόζεται ποικιλοτρόπως. Α! Και σταματήστε να κλαίγεστε για το ότι το βδέλυγμα είναι πιο κοντός και τέτοιες αρλούμπες, σιγά μην ψάχνουμε και ειδική κατηγορία κιλών για να του χώσει μια μπούφλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τελικά ο πατέρας σου δεν έχει χωράφια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμε

      Αν και εδώ μπαίνουμε στην διαδικασία να το παίξουμε φοροεισπράκτορες, ο πατέρας μου για την ιστορία ειναι άνεργος εργάτης αυτην την περίοδο, δεν έχω περουσιακά στοιχεία και καμία οικονομική ανάμειξη μαζί του, προφανώς και εγώ ως εργάτης δεν βγαίνω οικονομικά να τον στηρίξω. Απλα για να δείτε λίγο τον κανιβαλισμό των βολεμένων.

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=ZezvJi-PAJA


      Ο κόσμος φοβάται,
      βγάζω λεπίδι, ο δειλός να την μπουλέψει. :)

      Διαγραφή