Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Κατρακύλα

          Το κατρακύλα ηχογραφήθηκε το 2011. Είχα ανεβεί πάνω στα Γιάννενα για ένα δικαστήριο και εφόσον πέφταν κοντά τα γενέθλια μου, είπα να μείνω για λίγο. Με φιλοξένησε ο Πίπης, όπου σπίτι του ηχογραφήθηκε και το κομμάτι. Συγκεκριμένα έφτιαξα το κατρακύλα, με σκοπό να είναι το κομμάτι που θα έδινα προς τα έξω για την επέτειο της Ρώμης. Έτσι το έδειξα στην κολεκτίβα και τους είπα τις σκέψεις μου και τι θα κάνω. Πήρα μια θερμή απάντηση από τον gadfly και μου ζήτησε να γράψει αυτός το δεύτερο κουπλέ και εν τέλει να το φτιάξουμε όλοι παρέα. Έτσι αντί να βγάλω το κατρακύλα, ηχογράφησα το κουπλέ μου στο χρονικό της ανίας και το έβγαλα προς τα έξω. Ένα από τα πολλά πεταμένα κομμάτια της Ρώμης.

          Πάμε στο σήμερα που το δίνω προς τα έξω, σαν ένα ακόμη σκόρπιο κομμάτι. Έτσι και αλλιώς, εφόσον πλέον δεν είμαι στην κολεκτίβα, ακόμα ένα χαμένο και ξεχασμένο κομμάτι μου έγινε. Πάρτε το να πάει στο διάολο και αυτό. Το beat είναι του Τρελογικού και τα scratch από το σφάλμα. Η κατρακύλα είναι ένα κομμάτι διαχωρισμού από όλη την υπόλοιπη σαπίλα που μας περιβάλλει στην πολιτική και μουσική σκηνή. Είναι το δικό μου άντε γαμήσου.


Μην μου μιλάς περαστηκέ, δεν σε γουστάρω ρε!
Κινούμε από συνήθεια στα ίδια μονοπάτια με
τον κάθε βλάκα. Για όσους με πήρανε στην πλάκα,
θα σπάσω τα κεφάλια σας για κάθε σας ατάκα.
Αηδιάζω με τα μούτρα σας και το κάθε σας βήμα.
Ντρέπομαι όταν σας συναντώ στο τμήμα.
Ντρέπομαι όταν μπερδεύουν την φάτσα μου με την ράτσα σας.
Χωμένος για αντίσταση κι εσείς μέσα απ'τά ντράγκια σας.
Ναρκω-κουλτούρα, γαμώ την ώρα που σας πότισαν με τζούρα.
Ήσασταν ζώα από την κούνια.
Σας έπεισαν πως είναι cool να μην σκέφτεσαι,
αλλά να κάνεις ότι, για το κεφάλι σου ταρακούνα.
Αυτοσκοπός κι αυτοπραγμάτωση σου, η εμφάνιση σου.
Το "αναρχοστύλ" σου, στην γαμημένη ζωή σου.
Κανε ότι θες, μα όταν μιλάς πρώτα θα ξέρεις,
γιατί ότι λες χρεώνεσαι, μπάσταρδε άντε γαμήσου!
Γαμήδια, μπερδέψατε τον κόσμο ότι το κίνημα ισούται
με μπάχαλα άνεργα κι αργόσχολα μαλακιστήρια.
Εναλακτίλα, κι όποιος έμπλεξε μαζί σας
βυθίστηκε μέσα στην ατέρμονη σας κατρακύλα.
Γαμώ τα χάπια που παίρνεις για να τριπάρεις στην κατάντια σου,
πληρώντας απ'τά λεφτά της μάνας σου.
Αλήτη! Εξαιτίας σας δεν βγαίνω από το σπίτι.
Φοβάμαι μην με δουν με σας και μου φλωρέψει η φήμη.
Κατρακυλώντας λοιπόν, σου ρίχνω μια να πας στο διάολο.
Έκοψα με τα ζώα κάθε διάλογο.
Ποτέ μου δεν σας πήρα σοβαρά, ούτε το κοινό σας.
Σε κάθε live κατέβαζα αγίους και τον Χριστό σας.
Ακόμα προκαλώ, έχεις πρόβλημα βρώμα;
Κατάγομαι απ'τής Ρώμης τον καπνό, τα δακρυγόνα.
Κι ακόμα εδώ! Ακόμα εδώ! Ακόμα! Ακόμα!
Ακόμα το ίδιο μίασμα με το βρώμικο στόμα.

1 σχόλιο: